Nov 4, 2009

Anda suka shopping?

5 - 8 Nov 2009
Metrojaya Warehouse Sale Johor
upto 70%


12 - 15 Nov 2009
Macy Annual Warehouse Clearance


4 -8 Nov 2009
FILA Annual Clearance Sale
upto 80%

Sebenarnya saya duk menunggu Clark Warehouse Sale, selalu time cuti sekolah hujung-hujung tahun ni ada. Kalu ada sapa2 yang tahu tolong bagitau saya yer... Dulu setiap tahun pergi warehouse sale Clark, masa tu keje kat Shah Alam, tahun lepas melepas huhu xde informer, tahun ni harap dapat lah sambar kasut baru kat situ. Saya ni bukannya mampu sangat nak beli kasut Clark ni... bila time warehouse sale camnilah baru leh beli, time ni murah banyak... abang memang suka sangat sebab selalu saya mesti belikan juga untuk abang sepasang... alah sepasang sorang cukup lah kan? Tahun depan beli lagi... kuang2. Kasut abang yang 2 tahun lepas tu dah naif saya tengok, kesian pulak. Nak kena saya jugak ker yang belikan kasut? Isk3.... (mesti dia senyum kalu baca entry ni... nak la tuh kasut tuh!)

Ada lagi warehouse sale yang berjalan November ni.. bole tengok kat SINI.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails