Jun 18, 2010

Ayah dan Ibu

Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat, penghulu segala hari
 Hari ini harapnya semua sihat sejahtera dan berada di dalam lindungan Allah sentiasa
 Gambar sekadar hiasan - ihsan Google

Ayah dan Ibu
Ampuni dosa kami semua
Ayah dan Ibu
Doakan kami dunia dan akhirat

Ayah dan Ibu
Berkorban jiwa berkorbankan harta
Ayah dan Ibu
Semoga Allah tinggikan darjatmu

Kami cintakan Allah, kami cintakan Rasul
Kami sayangi ayah, kami sayangi ibu

Hari ni hari ibu kah? hari bapa kah? Oh tidak....
Kerana setiap hari adalah hari ayah dan ibu kita kerana itu kita perlu muliakan mereka

Sekarang topik pagi ikim.fm adalah ayah dan ibu
Itu yang menyanyi kat atas tu..

3 comments:

  1. salam..sesuai dgn hari ibu dan bapa berturut2 ni(walaupun hari ibu bapa ialah everyday!)..

    wan, sy tak buat cube cart..sy upah org buat wordpress dot com je..tungguuuuu!!:)

    ReplyDelete
  2. CatlinaFly,
    betul...2x

    oh yer ker.. jgn lupa announce nak tengok nanti

    ReplyDelete
  3. salam wan: ha ah memang hardcopy :) boleh tgk, belek2, pegang..:) nak bwk tido letak bwh bantal pun buleh!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails