Nov 20, 2009

Senarai Peserta Contest - Aksi Si Comel

Sini saya listkan peserta contest - aksi si comel setakat ini 20/11/09@ 8pm
Jika ada yg tertinggal bas sila maklumkan yer... 

1. Zie Fauzi
2. Anin
3. Wawa1
4. Wawa2
5. Ieda
6. Chekuna
7. Em's Family
8. Nur, Nura, Nurad, Yani
9. Qaseh Kita
10. Hayatizain
11. Irma Butterfly
12. Asmieyra
13. Mummydida
14. Ummiluqman
15. PU3'z
16. Zaza (Ms Notti)
17. Ellis
18. Mama izzya@idah
19. Dyahaha
20. Lisa
21. Siti Fairuz
22. Azlin
23. Adcom
24. Anamarza
25. Alyani
26. Alin Fazlinda
27. Siti Radziyah
28. Zura
29. Nard
30. Syafiqa
31. AziE-rAh
32. SitiSifir10
33. Aisyah Megahasz
34. Chempaka
35. UmiHariZahin
36. Kinsyakrnis

Now da ada 35 penyertaan banyak dah ni dah pening kepala penaja nak cari pemenang...
Contest ini telah ditutup dengan rasminya. Terima kasih kepada semua peserta.
 Jangan padamkan entry anda sehingga kami membuat penilaian apabila tamat tarikh contest ini. InsyaAllah kami akan umumkan pemenang selewatnya Isnin 23 Nov'09 harap2 sempatlah.. byk nak terjah ni. Manalah tahu ada yang nak shopping untuk raya Haji kan? Terima kasih.

7 comments:

  1. agaknyer lah kak siti... xde nama k.siti dlm list komen tu.. ke saya yg dah kelabu mata hihi..

    ReplyDelete
  2. hai .. anie

    chem dah masuk di saat2 akhir ne jng lupa daku . hehehehe
    http://ejaejol-80.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. salam..alamak dah terlewat dah..baru jer snap gambar anak tadi..hehe..masih ada peluang kah lagi..kami kat jordan sekarang..takperlah..takder rezeki kami yer..

    ReplyDelete
  4. ummufaqeh: contest ini telah ditutup dengan rasminya kul 12 am malam semalam.
    InsyaAllah lain kali saya akan adakan contest lagi.. jgn lupa join yer..

    ReplyDelete
  5. tq... sy tsenarai.. tp pihak pganjur blum review smula n3 sy.. cz aritu sy tlupa ltk cdangan n idea...

    ReplyDelete
  6. anie..knp hanis xde..tercicir kah atau xterselect kah.. lama tunggu result ni tiba2 terperasan nama xnaik.. sian

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails