Dec 8, 2009

Makan Luar



Pagi
Anak: Jom ibu kita gi makan kat luar... da lama tak makan kat luar
Ibu: Ye ke?
Anak: Iyeerrr....
Ibu: Ok nanti Ayah balik kita ajak ayah makan kat luar..

Petang
Anak: Ayah..ayah jom kita makan kat luar malam ni
Ayah: Camana ibu ok? (sambil pandang ibu)
Ibu: Ibu ikut aje...

Malam
Anak: Apa ayah ni apa ibu ni tadi dah janji nak makan kat luar... huaaa
Ibu: Ni kat luar dah ni
Anak: Adik nak makan kat restoran luar.. bukan luar rumah....!!! grrrrr!

Cuba teka ini petikan dari cerita apa?

5 comments:

  1. hmmm...citer musang berjanggut!! betol x?? hehehe
    igtkan kesah family Wan Anie yg di drama swasta kan hehehe

    ReplyDelete
  2. keh..keh... :lol: jika ibu begitu... hehe

    ReplyDelete
  3. lor.. wat surprise jerk.. ingatkan mmg ada cerita makan kat luar tu... hehee...

    ReplyDelete
  4. Makan luar ni double meaning... tapi mesti bersangka baik :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails