Sep 30, 2010

Buku Pengurusan Belanjawan Keluarga

Masih ada yang bertanya, masih ramai yang berminat dengan buku ini. Ibu selak-selak dalam bilik stor, rupanya masih ada berbaki 5 buah Buku Pengurusan Belanjawan Keluarga ini.

Buku PBK ini agak sukar untuk didapati di kedai-kedai buku, melainkan anda dapatkan di Bank Negara itu pun stok yang agak terhad. Buku ini boleh digunakan bila-bila masa, di dalamnya telah dipecahkan kepada bulan dari January hingga Disember dan tiada tahun.

Basic Pengurusan Belanjawan, Pendapatan - (Hutang) dan Simpanan = Perbelanjaan.

Kulit Buku



Gunakan buku PBK ini untuk ambil berat jumlah hutang yang masih berbaki, berapa peruntukan simpanan bulanan dan budget perbelanjaan.

Siapa cepat dia dapat sebab ada 5 jer pun, buku ini diberikan percuma cuma kena bayar kos penghantarannya. Ibu gunakan Pos Ekspress RM5 dan Buku Wang Saku ini diberikan percuma.


Buku Wang Saku digunakan untuk mencatat aliran tunai setiap hari, membantu kita dalam mengawal wang keluar.

Kepada yang berminat sila email ibu di comellote.corner[at]gmail.com beserta bayaran RM5 sahaja, berikan nama penuh, no. telefon dan alamat untuk penghantaran.

5 comments:

  1. dah cukup quota ke... nak jugak...

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum. Saya Lan. Masih ada ke 5 Buku Pengurusan Keluarga tu? Macam mana nak bayar? Bank-in atau mcm mana?

    ReplyDelete
  3. Mumarridh,
    masih ada dlm simpanan jika berminat email terus pada akak comellote[dot]corner[at]gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails